Departament de Llatí de Pedreguer

02 nov.

Blogs solidaris

En Sebastià, sempre sobreestimant els amics, m’ha fet l’honor de nominar aquest blog com blog solidari.

Les regles d’aquesta nominació són les següents:

  • Nominar set persones que es considere que tenen blogs solidaris i enviar-los un correu electrònic perquè s’assabenten del premi.
  • Els premiats haurien de lliurar el premi al seu torn a altres set bloguers de la seva elecció.
  • Els premiats haurien de publicar una entrada en el seu blog, mentre que col·locar la imatge del blog solidari és opcional.

Blogs solidaris, en el sentit de compartir coneixements amb la resta dels mortals, hi ha molts. Jo em centraré en aquells relacionats amb l’ensenyament i en aquells que ens ajuden a millorar la qüestió tècnica (encara que serà difícil perquè quasi tots han estat ja nominats per altres):

ñblog: perquè fa més fàcil trobar qualsevol cosa que ajude a fer més agradable una bitàcola;

DigiZen: perquè “un blogesor aprendiendo” ens ensenya als altres bona cosa;

Àmbit lingüístic: “el vertader i últim sentit de les classes de llengua i literatura hauria de ser COMUNICAR-NOS i crear amb el llenguatge. I això farem des del bloc de l’Àmbit Lingüístic del CEFIRE DE SAGUNT”

Jesús: qui ha dit que la filosofia és avorrida?

Joan: o com des de la joventut s’aprenen moltes coses;

Elena i Miguel Ángel: perquè tot just estan començant i ja ens donen lliçons de “savoir faire” (juntament amb la resta de companys que no caben en aquest seguit de mestres).

3 Responses to “Blogs solidaris”

  1. 1
    Blai Says:

    Hala! Entre tots m’esteu llevant els meus candidats… Ara ja no sé a qui posaré!

  2. 2
    BLOGS SOLIDARIOS « Nihil sub sole novum Says:

    [...] Sergi Ferrús, mi “magister” blogosférico, ha tenido a bien incluirme en la relación de 7 blogs a los que él, siguiendo una cadena que, a su vez, le llega por otros conductos, ha calificado de solidarios. Debo decir que en absoluto lo merezco, y no es falsa modestia, lo aseguro, pero se agradece el detallazo, que califico como un acicate para sus pupilos. La razón aducida por Sergi para unirme a los pesos pesados de la blogosfera que figuran entre sus candidatos la habéis podido leer, si habéis clicado en su nombre. No sé si es razón para estar en una relación de blogs solidarios. Pero, dejémoslo y aportemos las reglas que deben seguirse en este protocolo de blogs solidarios. [...]

  3. 3
    Elena GP Says:

    Que me hace mucha ilusión!!!!!!! estoy muy contenta, oye, que a una no la nominan a nada nunca, y estoy más blogfesora que nunca, Gratias tibi ago. Un plaer

Leave a Reply

© 2025 Departament de Llatí de Pedreguer | Entries (RSS) and Comments (RSS)

Powered by Wordpress, design by Web4 Sudoku, based on Pinkline by GPS Gazette